niedziela, 26 lipca 2015

Wracam!


Gorączka (przed)świąteczna zawładnęła mną na pół roku. Obiecałam sobie dużo zmienić od ostatniej chwili i tak też się stało. Nie skończyłam rankingu przedświątecznego, ale mam inny pomysł: co roku będę dodawała nowy film, aż za 9 lat dojdę do numeru 1!
Mogłabym skłamać (choć nie do końca) i napisać, że zostałam porwana przez Mionionki. Animacja rzekomo zarezerwowana dla dzieci, choć wydaję mi się jednak, że młodzież i dorośli bardziej zachwycają się żółtymi potworkami.
Mogłabym również zwalić wszystko na magisterkę, ale niestety jestem dopiero w połowie, a obrona już we wrześniu!
Nie ma na co zwalić, więc mogę tylko i wyłączenie przyjąć wszystko na klatę. Jak to naprawić? Po prostu zacząć dalej pisać i dzielić się z Wami swoją miłością i pasją do filmów!
Zatem ogłaszam WEJŚCIE SMOKA!
Przyznać się co dzisiaj oglądaliście (ja Harrego Pottera!)


fot. z bloga http://niezatapialna-armada.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz